Zwroty i reklamacje
Zwroty
Jako klientowi robiącemu zakupy przez internet przysługuje Ci prawo do zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia.
Kiedy dostanę zwrot pieniędzy?
W ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu odbioru przez nas Twojej paczki.
Czy mam podawać numer konta do zwrotu?
Nie. Środki zwrócimy bezpośrednio na numer konta/blik z którego dokonywana była Twoja płatność.
Gdzie wysłać towar który zwracam?
Instrukcję otrzymasz mailem po akceptacji zwrotu przez sklep. Nie wysyłaj paczki wcześniej – poczekaj na informację od sklepu!
Reklamacja
Nasze produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją.
Skorzystaj z formularza tak jak w przypadku zwrotów – uzupełnij go, opisz problem, możesz też dodać zdjęcie.
Poczekaj na kontakt z naszej strony – jeżeli reklamacja zostanie uznana dostaniesz informacje gdzie wysłać reklamowany produkt.
Spakuj swój produkt do paczki (dobrze ją zabezpiecz).
Odeślij paczkę korzystając z Paczkomatu (dane do paczkomatu otrzymasz w mailu).
W ciągu 3 dni roboczych od odbioru przez nas paczki wymienimy Ci produkt na nowy.
Wymiana produktu
Jeżeli chcesz wymienić produkt/produkty na np. większy / mniejszy rozmiar skorzystaj z prawa do zwrotu. Po dokonaniu zwrotu złóż nowe zamówienie.